Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2017 08:11 - Сравнете ноктите си с любимите си марки Streetwear
Автор: beautyvogue Категория: Видео   
Прочетен: 611 Коментари: 0 Гласове:
0



 image
Може да разпознаете Мей Каваджари с нейното изкуство за нокти, изпъстрено по целия инстаграм. Нейните дизайни променят това, което означава маникюр, аплодиран не само от вниманието им към детайлите, но и от иновативните предимства.   Кариерата й започва в Япония, където 17-годишната Мей научила основите. След това ще отвори свой собствен салон в Harajuku през 2006 г. и по-късно реши да започне отново в Ню Йорк. До 2017 г. нейните клиенти са обхванати от Nike, colette, Vogue и др. Всъщност той смята, че Венемънс "Демна Гвалялия" е поканил Мей да работи на мъжкото шоу "Balenciaga" по време на сезона на есента на 2017 г. По-конкретно, Мей се случва и да бъде единственото красиво творчество в The Society.   Сега тя се занимава с HYPEBAE редакция, включително всичките ви любими марки streetwear в стил маникюр. Благодарете на пастел Anti Social Social Club или на култовото лого на Gucci? BAPE, Champion x Vetements и тази година най-доброто, Supreme x Louis Vuitton, завършено. Вижте редакцията по-горе и прочетете кратко интервю с Мей по-долу. Кой вид ще поискате при следващата ви среща?   Вашият интерес към ноктите - как и кога започна?   Интересът ми към изкуството е бил целият ми живот. Ноктите на ноктите започнаха в Япония, когато бях на 17 години, и наистина излетя.   Каква беше работата с Демна Гвалялия и Лота Волкова на скорошното мъжко шоу?   Демна и Лота помогнаха на мечтите ми да се сбъднат, особено при донасянето на ноктите на мъжките изложби - това беше най-голямото ми желание.   Те са двамата най-креативни хора, с които съм имала честта да работя и да продължа да налагам това, което е възможно в модата.   Смятате ли, че има промяна в отношението към ноктопластиката и нейната роля в красотата?   Да! Мъжете все повече и повече приветстват изкуството за ноктите и да бъде част от това е мечта.   Какъв е най-търсеният вид в паметта ви?   "Освободи нипела" е най-големият ми хит досега.   Какъв е най-предизвикателният дизайн, който някога е бил поискан?   Няма предизвикателство, което не съм склонен да поема. За мен всичко е изкуство и аз го обичам.   Имате ли някакви съвети, които да дадете на начинаещи художници маникюрист?   Практика, практика, практика! Намерете вдъхновение в ежедневието. Това прави за най-добрите нокти изкуство.   Какво следва?   Ще трябва да чакате и да видите ...


Тагове:   ноктите,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: beautyvogue
Категория: Видео
Прочетен: 16219
Постинги: 9
Коментари: 0
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930